onsdag 17. oktober 2007

Julehobby


















Får ikke tid til å oppdatere så ofte, men når kommer det ihverfall oppdateringer.

Her er julekalendren til min sønn, holder på for 3. året nå, og ser et lite håp om å kansje bli ferdig til desember i år. Brodering er vist ikke min sterke side, synd jeg fant det ut etter jeg bestemte meg for brodere advenskalendern hans=)

Nok en vott som skal toves, strikket en rund rett og en vrang, men er ikke ferdig med den andre ennå=)










Hadde egentlig bestemt meg for ikke å lage julekort selv i år, bare bruke ferdig kort. Men klarte ikke å la være å begynne, så her er tre av de jeg lagde i går=) Koste meg som bare det, så det blir nok kortlaging i dag også=).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.