fredag 19. februar 2010

Endlig...

ser det ut som om vi skal bygge ut huset, noe vi har snakket om å planlagt lenge. Nå har vi fått ja fra banken, så da er det bare å sette igang=)
Så nå er det stortsett det jeg tenker på.
Det som hvertfall er sikkert er at vi skal på ikea, og det ser jeg virklig frem til.


Da blir ihvertfall denne med hjem, og den skal stå på hobby/gjeste rommet vårt.

Leter også etter en lignende benk å ha på kjøkkenet, med sitteplass til hvertfall 3 stykker. Det har jeg ikke funnet på ikea, men håper å finne en fin brukt enn etterhvert.

Har god tid til å planlegge på, siden vi ikke blir å starte selve bygginga før til høsten. Målet er å være ferdig til jul, og det må vi klare=)

Så nå har vi litt av hvert å tenke på fremover, men gu så artig=)

2 kommentarer:

  1. Den var flott : ) Har du vært på "Midt i værre" å spurt etter en slag benk? Vet hun har hatt iallefall. Dessuten er hun stadig vekk i Sverige å henter gamle skatter : )
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Nei der har eg ikke vært, må ta meg en tur dit. Skal jo også til sverige i sommer, så da skal vi innom loppemarked og bruktbutikker=) Regner med vi har bilhenger med siden vi skal på ikea også=)

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.