tirsdag 23. februar 2010

Lester og veske

Fikk strikket ferdig to par lester i går mens jeg så på ol=) Et par lester i hjemmespunnet garn til ei lita jente som trengte nye lester, og et par grålester til meg selv også de med hjemmespunnet garn. Leste til meg selv har ligget i ufo samlinga min ihverfall et år, så det va på tide å få de ferdig ja.


Veska strikket jeg i romjula, har bare ikke fått tatt bilde av den før nå. Strikket den til min datter på 2 år, hun gikk bestandig rundt med en pose i hånda med alt hun skulle ha med seg. Så nå går hun rundt med veska istede, hun har den til og med i senga når hun sover. I veska har hun små bøker og andre skatter hun finner på sin vei=)-
Den er strikket i fritidsgarn etter eget mønster.

3 kommentarer:

  1. 1000 takk for nydelige gode lesta!! Dem passer perfekt : ) Og takk for koselig besøk i dag!!
    Klem

    SvarSlett
  2. De lestan såg deilig ut :) Skal sei du e kjapp, eg strikka ferdi et par eg åsså, men dem va bittersmå :P

    SvarSlett
  3. Hei hei! Og så koselig at du la fra deg spor på bloggen min:) Ønsker deg ei riktig god påske! Hilsen Siren

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.