mandag 22. februar 2010

To do lista min=)

Har en del strikke, hekleprosjekt som jeg har så lyst å begynne med. Men så må jeg jo gjøre de jeg holder på med ferdig først=) Har fått en lang liste over ting jeg har lys å strikke eller hekle, skriver den ned her så har jeg litt ekstra press på meg til å få de gjennomført.

-strikke nøstebarnsjal til meg selv
-strikke en baggylue til meg selv
-strikke hals til jenta vår på 2 år
-strikke votter til min bror
-hekle og strikke bestemorteppe (tror det blir sommer prosjekt i år)
-+ strikke div gaver=)

Ikke så store prosjekt, men mange små og det holder for meg sidendet ikke alttid går så fort med meg=)

1 kommentar:

  1. Så koselig blog Stine :) Jeg legger deg til i bloglista mi og skal passe på å kikke innom ofte :)
    Klem,
    Sandra

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.