fredag 12. mars 2010

Har fått min første award=) Fikk den av Tove fra Toves bloggverden, tusen takk for det Tove.





Med denne friske og fine awarden følger en oppskrift som lyder slik;


The sunshine blog award i awarded to bloggers whose positivety and creativity. Inspire other in the blogworld. The rules for accepting the award are:
1.Put the logo on your blog or whitin your post

2.Pass the award to 12 bloggers

3.Link the nominees whitin your post
http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=8032523435235185956
4.Let them know they recieved this award by commenting their blogs

5.Share the love and link to the person from who you recieved the award from

Jeg vil gjerne gi denne videre til disse flotte bloggerne som inspirerer meg i min hverdag!

1 kommentar:

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.