mandag 8. mars 2010

Vårt green gate service

                                                 Må bare vise frem vårt fine kaffeservice=)
 


Da vi giftet oss, fikk vi hos min kjære søster et nydlig green gate kaffeservice i bryllupsgave=). Det er jeg blitt veldig glad i, og prøver å kjøpe litt deler til det når jeg kan. Til nå har jeg 4 kopper med asjetter og tefat, en te kanne, en vannmugge, 2 små skåler og 2 større skåler, 2 skjer og salatbestikk. Alt dette har min søster gitt oss=) Selv ha jeg kjøp 4 eggeglass=) Men det skal nok bli flere deler av det etterhvert.

4 kommentarer:

  1. Nydelig servise,
    (Kanskje fordi jeg har samme i beige he, he).

    Ha ei riktig trivelig uke!

    SvarSlett
  2. så fint!! Skikkelig populært med greengate her inne i blogg verden!! Jeg vil og ha ; ))

    SvarSlett
  3. Takk begge to=)
    Var så artig da jeg begynte å lese intriørblogger og fant ut at akkurat det servicet jeg hadde var så populært, så all ære til søstra min for å ha valgt det ut=)

    SvarSlett
  4. å klarte deet helt selv også :D vi får se om det blir mere..

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.