torsdag 29. april 2010

Kamra er borte...

Kamra vårt er bare helt borte, det er samme er vist blogginnleggene mine=) Kan ikke si at jeg har vært så produktiv her på bloggen i det siste nei...
Men kamra vårt er borte vekk, sikke rpå at det er inni huset en plass hvis vi ikke har mistet det noen plass da...
I tillegg har ladderen til den bærbare datan vår tatt kveld, og det e rikk eofte vi orker å starte den bæbare maskin, så da blir  resultatet mer strikking og sying, mindre blogging og internett tid=)

Har fått strikket masse og sydd litt i det siste, spesielt nå når vintren lurte oss, og kom tilbake.

Men jeg kommer sterkere tilbake etterhvert=)

2 kommentarer:

  1. Huff da...Katastrofe å rote vekk kameraet i disse blogg tider ; ) Kanskje det ligger på en kjempelur plass : D
    Gleder meg å se din nye produksjon !!
    Klem

    SvarSlett
  2. Glede mæ til du finn kameraet og oppdatere bloggen igjen:-) Har du sjekka hanskerommet i bilen? Alle vesken dine? Alle steder over "barnehøyde"?

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.