torsdag 20. mai 2010

Har fått nytt kamra...=)

Fikk en Nikon d3000 hos min kjære i bursdagsgave, og gjett om jeg er glad. Er utrolig artig å ta bilder nå, må bare lære meg litt mer om lukkertid, iso, blenderåpning og sikkert mye mer, hehe. Men kamra vil ikke samarbeide med datan vår uansett hva vi gjør, så får ikke lasta opp bildene ennå. Har bestillt minnekort leser, så venter spent på den nå ja=).

Hadde en super bursdagsfeiring i år, oppe på "fjellet", der min kjære hadde laget mat og bært opp kake=) Han hadde fått hjelp av noen utrolige gode hjelpere til å slå opp lavvo, og bære opp utstyr. Jeg ble kjempe overasket og veldig veldig glad=) Er så utrolig heldig som har så snill og god mann, og ikke minst så snille og gode venna=)

2 kommentarer:

  1. Gratulere med dagen som har vært og med den flotte gaven: ) Utrulig gøy å ta bilder med speilrefleks kamera : ) ! Ser ut som en kjempe fin bursdag!!!
    Klem

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.