tirsdag 11. mai 2010

Har laga noen kort.

Fikk laga noen kort en dag jeg hadde fri fra jobb, må si det var utrolig godt å sette ned å lage disse, stor kosa meg=) Ikke så ofte jeg tar meg tid til scrapping mer, men merker det gjør godt de få gangene jeg får scrappet litt=)

Bursdagskort i tilfelle barna blir bed i en bursdag jeg ikke er helt forbered på=)

Også et reserve kort, utrolig godt å scrappe noe jeg ikke MÅ scrappe;)



Bursdagskort til min pappa som ble 59 år=)


Og tilslutt ett bursdagskort til ei som har bursdag i sommer=)


1 kommentar:

  1. Hei! takk for at du var innom bloggen min, det er jo så gøy å få respons! Må si jeg er imponert over hvor fine kort du har laget! De var ikke så "vanlige"!

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.