søndag 30. mai 2010

Kjøkkenhage

Min kjære mann har laget meg en kasse jeg kan ha kjøkkenhage i, gleder meg så mye til å plante i den. Kan neste ikke vente til å begynne, men jeg fikk ikke tak i noen frø før helgen, så venter utolmodig til mandag.

I år blir det gullrøtter, gressløk og persille, og noen urter etterhvert.

Er så spennende å plante og så selv, er virklig i mitt rette element da=)  Har begynt å få orden på hagen vår også nå, så skal komme med bilder derfra også etterhvert.

Blir nok ikke tid til så mange andre hobbyer nå i disse sommermåndene, nå er det hagen som gjelder. Hvertfall så lenge vi har så fint vær som vi har had de siste dagene.

 Ikke så grønt her ennå, og masse å gjøre ellers i hagen, men det kommer seg etterhvert det også=) Hagen vår går bare dit stolpene er.


Bildene er tatt med det gamle kamra vårt, siden vi ikke har fått minnekortleseren ennå.

2 kommentarer:

  1. Det e så lurt med sånn kasse. No e æ riktignok bare på andre sesongen med min, men det gikk bra i fjor:-) Trur det tok litt av i fjor, for æ planta alt for mye, så husk å ikke plante for tett. Et anna problem æ hadde, som du sikkert slipp unna, va mordersnegle. Dem klarte jammen å komme inn i kassen. Argh!!

    SvarSlett
  2. Ja de sneglan er eg glad eg slipp=) Signe hjalp meg å så gulrøtter i dag, så det blir masse prikling på meg etterhvert hehe=)

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.