onsdag 2. juni 2010

Lavendel


I dag har jeg tatt sjansen på å så lavendel, håper ikke det er for tidlig. Er så spent på hvordan det går med kjøkkenhagen min, tror kansje det var litt frost i går kveld. Håper ikke frøene tok skade av det, jeg må jo bare prøve meg frem fra år til år=).  Men satser på at det ikke blir noe mer snø og frost i sommer...

Blir fint med masse lavendel i hagen etterhvert, sådde litt i en potte som jeg skal ha inne også, så er jeg helt sikker på å få litt lavendel ihvertfall=).

 Alma pusen vår er enda savnet, er nå 5 dager siden vi så henne sist.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.