fredag 11. juni 2010

Venter på sommeren...


venter ennå på sommeren her, jaja vi har hatt sol i dag, men ikke noe tempratur å skryte av og vind i tillegg. Nei kan vel ikke klage, vet jo hvor vi bor, så det er vel bare en del av sjarmen her nord=) Om ikke anna skinner sola ennå nå klokka 23.28=)

venter også på den minnekort leseren så jeg får satt inn bilden jeg har tatt med ny kamra, og det er ikke få... enn så lenge blir det blider jeg har tatt før, eller tatt med det gamle kompakt kamra. Men det frister ikke å bruke det nå mer=)

Dette bilde er fra juni i fjor, tatt oppe på hytta vår.

1 kommentar:

  1. Hei hei!
    Så koselig at du stakk innom bloggen min og ikke minst at du la igjen en kommentar. Kjempekoselig blogg du har, morro å se at dere bor i et gammelt hus som dere holder på å pusse opp...dette er faktisk noe jeg har drømt om å kunne gjøre i mange år, men foreløpig er det bare blitt med drømmen.
    Håper du stikker innom flere ganger, og om du ønsker det så har jeg en aldri så liten vår/sommerkonkurranse du kan delta på om du stikker innom igjen.
    Ønsker deg og dine en kjemefin uke!
    -Cathrin-

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.