torsdag 2. september 2010

Gammle bordet=)

Har kasta ut det store bombay borde vi har hadd siden vi kjøpte huset for 5/6 år siden, inn skal det gammle bordet jeg har fått som har vært morfar og mormor sitt. Morfar kjøpte det brukt en gang på 50/60 tallet tror jeg.

Men før det får komme inni stua må jeg gjøre noe med det, begynnte å pusse det for et år siden..... men er ennå ikke ferdi. Målet er å få det ferdi denne mnd.  Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det ette rjeg har pusset det, tenker på å male det hvitt/lyst, evnt beise det, men er veldig usikker, så er veldig åpen for ideer=)


Bordet har 2 klaffer som ligger under bordplata, er bare å dele borde å sette de i midten hvis man trenger større bord. Genialt for vår lille stue, så gleder meg veldig å få det inn=)

5 kommentarer:

  1. Stiligt at du har det bordet, eg huske det ikke. men kan man ikke male det?

    SvarSlett
  2. Vi hadde det i tvstua før, men det ble heve ut da vi fikk det bordet som står der no. Ja kan male det, tenke på det. Men er så usikker på ka som blir finest=)

    SvarSlett
  3. skjønt lite bord : ) Få tak i prøva på div beis om du ikke bestemme deg for å male det ; )Evensen har sikkertnoen du kan se på!! Æ syns den som hete drivvedbeis ser så spennanes ut!!
    Går det bra med planlgginga av utbygget dåkkers?
    klæm

    SvarSlett
  4. Et flott bord:) Det finnes noe aom heter antikk beis, da beholder man bordets sjarm men samtidig blir det litt lysere:) Lykke til:)

    SvarSlett
  5. Flott bord!
    Klart du kan sette meg på blogglista! Jeg må gå og hjelpe gubben med å bære tunge ting... skal komme tilbake og kikke hos deg etterpå!
    Klem!

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.