mandag 18. oktober 2010

Mørketids kos

Koser meg masse med strikking for tiden, har virklig fått fart på pinnene. Har blitt både votter, huer, lester og tøffler, har til og med fått ferdig et nøstebarnbabyteppe.

Blånissehue siden det er jul på månetoppen i år.

                                           Lester som skulle bli helt like, men det ville ikke garnet jeg brukte.
                                                                     Tovede votter i PT2
Dette lagdte jeg i sommer men har vist ikke lagt det inn før.
Litt av det jeg har laget i det siste, men har masse mer jeg ikke har tatt bilder av. Håper på å få kjøpt meg ny bærbar pc etter jul, så inntil den tid blir det nok ikke så mye oppdateringer her.

1 kommentar:

  1. Mye fint du har strikka. Jeg vil se mer, så du må oppdatere før jul!

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.