fredag 22. oktober 2010

Nye puter

På min bloggrunde i går kveld kom jeg over ei som hadde sydd seg et nytt putetrekk, av akkurat samme stoff som jeg har had liggende i skuffa i masse år. Har liksom ikke funnet ut hva jeg skal bruke det til, er så fint så har liksom ikke had lyst å å ødlegge det=) Fikk det av mamma da vi kjøpte huset, var rester fra et par kjøkkengardiner hun sydde engang på 80 tallet.

Men da jeg så den fine puta som var sydd av samme stoffet i går, måtte jeg bare ned å leite frem stoffbiten min. Resultatet ble 3 nye puter til soffan vår=)



1 kommentar:

  1. Putene ble fine, de!
    Og jeg ser en annen ting: Jeg har akkurat makent ullteppe til det som henger bak puta på det siste bildet!
    Jeg er så glad i de gamle ullteppene, de minner meg om da mamma sendte gamle ullplagg inn til fabrikken, og fikk et ullteppe i retur!

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.