onsdag 24. november 2010

Judithuset

Etter mange utsettelser har vi endlig kommet i gang med å bygge ut huset vårt, få nytt tak og skifte panel. Vi har holdt på å renovere huset i mange år nå, og endlig ser jeg en ende på dette=)

Taket har ingen isolasjon, og to av veggene mangler isolasjon, så nå gleder vi oss veldig til å få et varmer hus. Huset er et tømmerhus fra 1930 tallet, veldig lite, men utrolig koseligt. Har ofte angret veldig på at vi kjøpte oss dette huset, vi kunne virklig lite om hus da vi kjøpte det. I tillegg ville vi ikke bruke så mye penger på det heller,og vi det vi har gjort med det har vi  gjort selv.

Tok oss noen å før vi innså at vi måtte ha hjelp, så nå ser vi endlig en ende på det=)

Nå gleder vi oss bare utrolig masse til vi får det ferdig, og jeg vet det blir et kjempe fint og  koselig hus vi kan være stolt av til slutt=)   (kan ikke si at jeg er så stolt av det akkurat nå).

Elsker beliggenheten til huset vår, og ikke minst tomta. Når det blir helt ferdig i løpet av sommern 2011 så vet jeg at vi ikke kommer til å angre på at vi kjøpte dette huset;)

Vi (les min mann), har lagt utrolig mye arbeid i dette huset, og vi har lært utrolig mye. Og alt vi har lært på disse årene er jeg glad for, for nå vet vi alt om gammle hus=).


Så endlig ser jeg en ende på evighetsprosjektet vårt, blir slitsom nå i byggeperioden, men det er vi vant med, hehe.



Slik så huset ut da vi kjøpte det (skjønner seriøst ikke hva vi så i huset da, må kun ha vært drømmen om et egent hus).

1 kommentar:

  1. Blir utrulig spennende å se hvordan huset blir tilslutt : ) !! Ser stor forandring allerede!!
    Klem

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.