torsdag 13. januar 2011

Hvitt, hvitt og hvitt....

Må ærlig innrømme at nå er jeg lei hvitt, alt er jo hvitt for tiden. Ja til farger sir jeg bare, men alt med måte selvfølgelig. Huset vårt som får nytt panel i disse dager, skal ikke være hvitt. De nye rommene kommer heller ikke til å være bare hvit=)
Jeg liker jo hvitt, men merker jeg får litt fnatt av at alt skal være helt hvitt. Kan være jeg har sett litt for mye på inntriørblogger i det siste=)

Gleder meg vilt til vi skal gjøre ferdig de nye barnerommene, har sett på tapeter, og på begge rommene blir det en vegg med tapet=) Er egentlig utrolig artig å pusse opp, og bygge på huset. Koser meg bare fortiden, selvom vi bor midt oppi en byggeplass akkurat nå. Etter alle årene i et halvferdig hus, er jeg blitt en mester til å lukke øynene for rot og kaos hehe. Men gu hvor godt det skal bli når vi er ferdig.


631312.jpg

Denne fra tapetshop.no kunne jeg tenkt meg på et av barnerommene.



Denne er fra http://retrovilla.togidata.dk/



Denne er også fra http://retrovilla.togidata.dk/   ,den tror jeg hadde passet perfekt til vår bilinntresert sønn=)

1 kommentar:

  1. JAAA til hvitt sier nå jeg ; ) Etter mange år med mørke farger og fargerike vegger ; ) !! Nydelige tapeter du har funnet!!!
    God helg
    klem

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.