tirsdag 25. januar 2011

Utfordring fra Bondekona

Har fått en utfordring hos Bondekona, og den må jeg selvfølgelig ta:)

4 ting om 4 ting....

4 tv-program jeg ser på:

*snøballkrig
*jordmødrene
*barnetv =)
*og endel filmer


4 ting jeg har gjort i dag:
*vært på jobb
*koset meg hjemme med mine søte små
*strikket=)
*lagdt laksewok til middag

4 ting på min ønskeliste:
*et fiks ferdig oppussa hus (satse på at vi er ferdig til sommeren...)
*ferietur til varmere strøk
*hadde vært kos med et hobbyrom som bare va mitt=)
*litt mer energi


4 ting jeg liker dårlig:
* Stress og  dårlig tid
* ha lite tid med mine kjære
*katter som tisser abselutt overalt rundt huset vårt
*morrangrettne folk, og egentlig grettne sure folk generelt

Ja det var alt=)


Edit:  har vist glemt å gi utfordringa vidre, så gir den vidre til de av dere som er innom oghar lyst å ta den;)

1 kommentar:

  1. Koselig med utfordringene - må du huske å gi den videre til 4 : D DET har du nemlig ikke skrevet ; )
    Ser du og følge med jordmødre : D I morgen er det et glimt av pappa der, så da må du følge med ; ) Han står ombord på Hurtigruta ; )
    klem

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.