fredag 18. februar 2011

Helg...

Fri for noen, jobbhelg for meg, men ser frem til mandag og tirsdag for da har jeg fri=)  Går ikke så fort med den genseren jeg strikker, har strikket halve bolen. Men så har jeg ikke all verdens tid til strikking heller, tenker mest på å få ferdig rommene i byggeprosjektet vårt.  Er ikke mye igjen , men det virker som det har stoppet litt opp, eller så er det bare jeg som begynner å bli utolmodig. Men i hvertfall så begynner den delen av prosjektet jeg liker best nå, nemmelig maling og tappesering. Pusset og malte en tømmer vegg vi har tatt frem i går.  Litt synd at det ikke blir full vegghøyde, men koselig å ha tømmeret fremme uansett. Veggen er på det lille rommet som skal bli dorommet vårt i 2 etasje. Ser for meg sjakkrutet gulv her=)



 Her har jeg pusset og begynnt å grunne





 Første strøk med grunning

Et strøk med maling, har malt ennå ett etter dette. Trodde fargen skulle være mer blå enn den ble, men likte den godt som den er.

1 kommentar:

  1. Så spennende med bygeprosjekt, men sikkert mye arbeid. Du får kose deg med litt strikking når du får tid :)

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.