tirsdag 8. februar 2011

Sola er tilbake

 Ja da er sola endlig tilbake for fullt her nord, og  gu det er godt med sol og lys igjen. Nyter hver solstråle som finner veien hit. Her er utsikten fra vinduet vårt nå, med stillasjer og det hele. Ja vi er ennå ikke ferdig med bygginga vår, men satser på å være ferdig denne mnd.

Tova barnetøffler etter oppskrift fra garnstudio. com, som jeg strikket på bestilling fra dattra min på 3 år. Hun synes nok det er litt vel gulvkaldt her fortiden, med disse skal hun i hvertfall ikke fryse på føttene mer.

2 kommentarer:

  1. Hei på dæi
    !Jsa det e hærlig når sola endelig titte fram oppe i nord... e liksom sån at alle våkne lit mere og blir litt mere gladere.) hærlig

    SvarSlett
  2. Åh, no har æ lagt deg til på BlogLovin sånn at æ får med meg når du skriv nye innlegg. Har kosa meg med å lese de forrige innleggan dine, og sett på biler av hus og produkter. Må si at du har en helt fantastisk forseggjort blogg!! Får litt små-prestasjonsangst ;) Deilig at sola e tilbake...savne ikke å ha mørketid, selv om det har vært litt mørketids-aktig her også med gråvær og mer gråvær. Eneste minuset med at sola titter fram e at æ ser kor skitten vinduan våres har blitt i løpet av vinteren ;)
    Stor klem!!

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.