tirsdag 15. mars 2011

Det går fremover=)

Blei så glad da eg kom hjem fra jobb i dag, og så huset vårt uten stillasjer!! Hvertfall på to av sidene=) Og tenk, vi har til og med fått alle takplaten på. Kansje ikke så spennende for andre enn oss som bor her, men gu for en hærlig følelse å se at det faktisk nærmer seg slutten på dette prosjektet. Ser ut som det er litt småplukk igjen på den ene siden av huset, men ellers er det ferdig utvendig,, ååå lykkke!!!

Gleder meg faktisk til å male det, men vi er ennå veldig usikker på farge. Vi tenker på lys grå med mørk grå rundt vinduene. Så har vi faktisk tenkt litt på brunt, med hvitt rundt vinduene. Vi er åpne for forslag=)




Tilslutt to bilder fra den nye delen av huset, der barna skal få sine rom=)

4 kommentarer:

  1. Oi.. så fint det blir! å stort.. glede emg til å se det ferdig :D Lenge igjen?

    SvarSlett
  2. Utvendig ferdig denne uka, inne vet jeg ikke helt;)

    SvarSlett
  3. Ser flott ut : )) Kosn farge skal dåkker ha? Glede mæ å komme på besøk å se det ferdige resultatet : D
    Klæm

    SvarSlett
  4. Stort og fint! Ser ganske så annerledes ut enn sist æ va på besøk :) Glede meg veldig til å komme å se!

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.