mandag 28. mars 2011

Kjole

Var så lenge siden jeg hadde sydd, så her en dag måtte jeg bare sy. Har ikke så mye stoff liggende, så da ble det rester etter en vognpose jeg sydde for noen år siden.

Mønsteret jeg brukte er fra boka "Barn igjen", en bok med masse fine mønster som virklig anbefales. De som har laget boka har også en fin hjemmeside.




Kjolen ble veldig godt motatt, og er en favoritt her nå. Skal sy litt pynt på den også etter hvert. Blir nok flere kjoler etter hvert når jeg får bedre tid til slikt, var så utrolig morro å sy igjen.

4 kommentarer:

  1. Kjempeskjønn : ) Flink du e!!! Min symaskin blir ikke utslitt med det første for å si det sånn ; )
    Klem

    SvarSlett
  2. Herlig kjole og herlig jente! :)

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.