fredag 18. mars 2011

Litt over gjennomsnittelig opptatt av oppussing og hus for tiden....

 Nå om dagene tenker jeg og min kjære mann stort sett på oppussing, og siden min mann er rørlegger tenker han mye på blandebatteri og slikt ;) Derfor ble blandetbatteriet på badet skiftet på 123 i kveld, er imponert over hvor fort det gikk.
Det øverste bildet er av det blandebatteriet vi hadde før, og det under er av det nye. Det blandebatteriet vi hadde på badet blir nå flyttet opp til det nye dorommet vårt.






Nå har foresten snekkerne pakket sammen, og tatt ned stillasjen rundt hele huset. Så nå er det opp til oss selv å få gjort huset ferdig innvendig=) Gleder meg til å ta fatt på pussing og maling.

4 kommentarer:

  1. Flink mann Stine : D !!
    Det er jo nå den morsomste jobben starter vet du : )!! Kommer gjerne å hjelper deg en kveld om du vil!! Bare å si ifra!! : )
    God helg
    klem Tove

    SvarSlett
  2. Takk for det Tove, skal si i fra hvis eg trenger litt hjelp=)

    SvarSlett
  3. Oj...stilig! Men skjønne ikke helt kordan det fungere ;)

    SvarSlett
  4. Her går det virkelig fremover nå, ser jeg.
    Spennende.
    :)

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.