fredag 6. januar 2012

Årets første blogginnlegg:)

Da er jula over og et nytt år begynt, har ikke litt noe særlig blogging fra min side på noen mnd. Har prioitert andre ting, og føler egentlig at jeg ikke har had noe særlig å komme med her heller. Er jo så utrolig mange flinke blogger her ute, så mister nesten litt mote. Hvorfor skal jeg blogge, og hvorfor i all verden skal noen orke å lese det jeg skriver?? Hvem blogger jeg for???

De fleste blogger vel for sin egen del, for å vise seg og sitt frem. Er vel en av grunnene til at jeg også blogger, så elsker jeg å skrive. Aller helst skulle jeg ha vært forfatter, bare så synd jeg ikke har noe skrivetalent. Da får jeg bare finne på noe annet, og blogging blir vel en av de tingene jeg har likt å gjøre for å få skrive litt :).

Ikke liker jeg å stikke meg frem heller, hater å få negativ kritikk, så da finner jeg det best å ikke vise meg noe særlig frem heller. Men på en annen side vil jeg også bli sett, så derfor må jeg bare blogge litt jeg også. Er jo så utrolig morsom å få kommentarer på innleggene sine, og ikke minst bli kjent med andre koslige bloggedamer.

Årets første blogginnlegg får bli uten bilde, rett og slett fordi jg ikke har lyst å sette inn noe bilde.


Ønsker de som måtte finne på å se innom her en kjempe fin helg (ja ønsker en fin helg til alle dere andre også), selv skal jeg jobbe hele helga, men får nok tid til litt strikking innimellom også:) 








4 kommentarer:

  1. Hei!
    Blogging skal man drive med hvis man har lyst, har man ikke lyst, lar man være. Jeg har ikke så mange innlegg som tidligere, det kommer vel av at jeg føler jeg ikke har noe spesielt å si, men så plutselig bobler det over igjen...
    Jeg ønsker deg lykke til videre.
    Artig å høre mer om det sjøsamiske. Jeg hadde en sjøsamisk farmor, og jeg visste ikke at hun var det før jeg ble voksen.
    Men jeg er en ekte bastard, for en bestefar var finsk, en var svensk, og en bestemor var norsk...
    Klem fra nord i Troms!

    SvarSlett
  2. Hei
    Det er da også noen som kikker innom uten å legge inn kommentar.
    Lykke til videre!
    mvh gubben til s..........

    SvarSlett
  3. Hei stine :) Endelig et livstegn fra deg :) Blogg når DU har lyst, det er det som må til ;) Av og til har man ingenting å skrive om...da sir et bilde mer en tusen ord...av og til har man mange tanka og da trengs ikke bilde- som her hos deg i det her fine innlegget <3
    klem Tove

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.