torsdag 12. januar 2012

Prosjekt i 2012

Har jo alltid planer for hva jeg har lyst å strikke eller lage, men glemmer de fort. Så da tenkte jeg januar er en fine mnd å lage seg en liste over det jeg har planer om å lage.
Før strikket jeg kun lester, huer og votter, men nå har jeg jo faktisk klart å strikke både ullbukse og ullgenser. Holder til og med med ei strikkajakke, så nå åper nye muligheter seg:). Er jo ekstra artig å kunne strikke litt større ting også.

Her min liste:
-Marius genser
-votter med perler på
-genser til meg selv

-sy luhkka
-komagbånd på grindvev
-flette koftebelte


Kommer nok flere prosjekt etterhvert når jeg kommer på de:)


Har lenge hatt lyst på luhkka, spesielt etter jeg fikk meg kofte. Har ikke blitt slik at jeg har kjøpt en, har jo tenkt at det må jeg kunne klare å sy selv. Men må bare innse at tia rett og slett ikke har strukket til ennå, så nå har jeg funnet ei som kan sy en for meg. Her er siden til Kjersti og de fine luhkkaene hun lager:), det er hun som skal sy luhkka til meg.
Men planen etterhvert er å sy en hver til barna, det er jo et litt mindre prosjekt og litt letter å komme i gang med.




Bildet er fra epla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.