onsdag 7. mars 2012

Leggvarmere


Har aldri helt skjønt vitsen med leggvarmere, helt frem til nå:). Begynte å jogge i sommer, og når  høsten kom merket jeg at det hadde vært godt med noe varmt fra ankelen og litt opp. Så da måtte jeg jo bare strikke meg noen leggvarmere jeg kan bruke når jeg er ute å jogger. Lurer på om det å fryse på anklene også er noe som kommer med alderen, hehe:)

De er strikket i admiral ombre, et spennende men litt for tynt garn for min smak. Resultatet ble veldig mykt og fin, så var nesten verd de alt for tynne pinnene:)



3 kommentarer:

  1. Hei! Fin blogg du har!
    Takk for kommentar inne hos meg, og takk for linker! Syns det mønsteret er så fint, og nå har jeg vært inne på husflidslagets sider og sett på sokker og lue også. Morsomt! Takk!

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for superkoselig kommentar på bloggen min! Den kommer jeg til å leve lenge på.. :)

    Du har en koselig blogg du også! Imponerende å se alt du har strikket.. Jeg kan tenke meg at man blir litt hektet når man først er i gang! Særlig når du kan strikke både ullbukser og gensre! Jeg har strikket en lue, og den ble for liten fordi jeg ble så utålmodig. Hehehe.

    Ha en strålende fin helg, Stine Alice :) Klem

    SvarSlett
  3. Hei,
    Er på utkikk etter en god oppskrift på slike tynne, jogge-leggvarmere! Hvor er denne oppskriften fra? Finner bare tykkere, "fancy" leggvarmere som ikke gjøre seg på løpetur ;) Men disse var HELT PERFEKTE!
    Hilsen tilfeldig leser - Ingvild

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.