tirsdag 16. oktober 2012

Arveull

Lillesøster her i huset er så utrolig heldig å  få arve masse klær, og i dag gikk jeg i gjennom vinterklærne hennes. Jeg endte opp med å finne et helt lass med nydlige hjemmestrikkede ullgensere og kofter, fine farger og koslige mønster. Er så kos med arveklær, og spesielt det som er håndstrikket:)






Begge barna min har også arvet strikkaklær etter meg  og mine søsken, og de skal taes vare på til neste generasjon:). Hvis de ikke blir brukt, er de ihvertfall veldig gode minner fra både min barndom og mine barns barndom.
Både hettegenseren og ullkofta er noe jeg har arvet etter mine søskenbarn, og mine to barn har bruk de etter meg og min søster.








Mens lillesøster i huset har masse ullklær, har storebror nesten ingenting. Han har ingen å arve etter, og er vokst fra det som var etter meg. Så derfor har jeg en god og varm ullgenser til storebror på pinnene nå:).

Enkle nøstebarn genser i lammeuld fra 123knit.com.

4 kommentarer:

  1. Så mange gode ullklær du har arva :) Det er kjekt når slikt blir sett pris på. Og det er ein flott gensar storebror får seg. Ha ein fin kveld.

    SvarSlett
  2. Masse fint:) Hærligt me arveklær:)

    SvarSlett
  3. Så mye flott du har arvet, og så flott at folk tar vare på det...likte godt den lyseblå med rundfelling.
    Fin helg til deg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.