fredag 5. oktober 2012

Høst

Da er sommeren helt over, og høsten er her med mørke koselige kvelder. Sommeren kom vel aldri helt hit, men et par uker på kreta ga oss i hvertfall sol og varme. Så vi fikk litt påfyll av sol, og er klar for en ny mørketid her nord :).

I vår fikk jeg brev om at jeg skulle inn i sivilforsvart, skvatt litt trodde jo som de fleste andre at man ikke måtte det etter man hadde fått barn, men er vist ei ny tid nå og barn er ingen hindring mer:).  Så i Oktober bærer det på kurs i 3 uker, og det blir nok lærerik. Det blir også en også en utfordring, jeg har aldri vært så lenge fra min kjære og barna før, og det ser jeg ikke frem til i det hele tatt. Blir nok også en utfordring å sove på 4 mannsrom i 3 uker, jeg som har et stor behov for å trekke meg litt unna folk til tider. Men det går nok helt sikkert bra, blir ihvertfall utrolig godt å komme hjem igjen:). Satser på å få besøkt litt slekt og venner i helgene mens jeg er der sør, så det gleder jeg meg veldig til.
Regner med jeg får strikket masse og lest et lass med bøker mens jeg er der, og det skal bli godt.

Har strikket endel i sommer også, blant annet disse vottene i fritidsgarn som er tovet. Har brukt yndlingsoppskrifta min på tovavotter, så er bare å si i fra så kan eg legge den.


3 kommentarer:

  1. Åh spennanes tid foran deg :D
    Strikke du votta for salg? Æ ønske mæ nemlig ;)
    Nyt høstdagan :)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Jippi :-) veldig lyst på gammelrosa eller svarte votta:-) og ja, du må komme på hytta snart! :-)
    God helg
    Klæm

    SvarSlett
  3. Jippi :-) veldig lyst på gammelrosa eller svarte votta:-) og ja, du må komme på hytta snart! :-)
    God helg
    Klæm

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.