fredag 2. november 2012

Sivilforsvaret..

Som eg har skrevet tidligere så er eg i sivilforsvaret, er pålagt tjeneste så kom meg ikke unna. Men greit nok, lære jo masse nyttig her som helt sikkert vil komme til nytte engang. Denne uka som er den første uka jeg har vært her, har vi lært mest om førstehjelp. Håper ikke eg kommer til å få så mye bruk for akkurat det, men utrolig bra å kunne.

Det som er tungt, er å være så lenge fra familien. Har jo to barn og en mann, og det er utrolig rart å ikke være en del av hverdagen deres i tre uker.. Men det er jo aldri så galt at det ikke er godt for noe, så  satser på det. Er jo godt å gjøre litt annet enn det vanlige, og ikke minst bli kjent med nye folk og lære masse nytt.

Blir ikke noe bilde i dag, kansje det kommer etterhvert :) Ønsker dere en god helg, selv skal jeg på shopping i gjøvik på lørdag og det er min eneste plan for helga....

1 kommentar:

  1. Bra du bare har èn mann og ikke flere :)

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar=)

Copyright

Bilder og tekst på denne bloggen er laget, skrevet og tatt av meg, om ikke annet er oppgitt så er det Copyright Stine.
Om du vil låne noe er det bare å spørre.